Profile Syarikat

My photo
Subang Bestari, Shah Alam,Selangor, Malaysia
HQ HALAL BESTARI TRADING No.29-1, Jalan Musytari Am U5/AM, Section U5 40150 Shah Alam,Selangor,Malaysia HP : 016-3823837 / 016-3497825 Email : halalbestari2u@gmail.com www.halalbestari.com

Thursday, March 22, 2007

Chronic Eczima - Testimoni by Safiona

safiona lazarus wrote:
Date: Tue, 6 Feb 2007 23:12:55 -0800 (PST)From: safiona lazarus Subject: Re: [News@ANSERI] chronic eczema (testimoni)To: anseri@yahoogroups.com, sasri_2020@yahoo.com
Salam to all,

oklaa....u all nak tau ek pasal chronic eczema nie....memang mengharukan sebab dari umo setahun lagi anak dara saya (sekarang darjah 3) tu mengidap penyakit kulit...yang saya tak tahan tengok bila panas dan berpeluh, anak saya menggaru-garu sampai merah dan melecet kulit dia especially kat belah dada, tangan, peha dan bawah lutut...yelah, hati ibu mana yang tak tahan kalau tengok kulit anak orang lain cantik dan gebu walhal kulit anak kita hitam dan menggerutu...dah macam-macam krim sapu (BNV & EtG), aqeous cream, then penah sampai jumpa doktor pakar kulit kat hospital selayang pon penyakit anak dara saya tak baik-baik...piriton, ubat alah dan macam-macam lagi jenis ubat yang doktor bagi pon tak jalan...sampai at one point, ada sorang doktor panel nie suggest amik injection Vit-C every week...kita yang bukan arif hal penyakit kulit nie iyekan jer laa...lagipon doktor tuh hensem gak...hehe...i mean smart dan soft spoken gitu...bila dah amik injection pas sebulan pon tak nampak perubahan sampai saya jadi mati kutu dan give-up sbb dah tak tau cara apa lagi nak sembuhkan penyakit 'misteri' anak saya nie...

Bila saya dapat tau ex-classmate saya kat Beseri ada menjual sabun taharah nie, saya pon ihktiar la...sbb bila baca testimoni orang lain selepas menggunakan sabun nie saya rasa teruja nak mencuba...mana la tau kot2 berkesan ke kat anak saya nie...saya tawakal jer...Alhamdulillah, Allah Maha Pemurah lagi Maha Mengetahui...selang 2 minggu menggunakan sabun nie, nampak perubahan yang nyata pada kulit anak saya...kulit dia yang dulu menggerutu dan melecet, dah berubah menjadi halus dan licin...so, sejak pakai sabun nie, ubat-ubat yang dia amik dulu sumer buang jer...

so, saya nak sarankan especially to all medical practitioners or bakal pakar penyakit kulit, jgn segan-segan nak cuba sabun 'tanah liat' taharah nie...it works! sebab dari tanah kita dijadikan dan kepada tanah juga kita dikembalikan....

wallahu'alam...

ikhlas,

safiona lazarus
090/88 HALAL Bestari Trade 00164083-A wrote:
Salam,Cakap pasal chronic eczema pula rasanya Puan Safiona Lazarus(88/89) boleh kasi Testimoni tentang anak dia,Puan Safiona Lazarus(88/89),Kongsi sikit....hezeri samsuri <hezerisamsuri@yahoo.com> wrote:Madi tu semua lambat! Hahahaha! tang tu aje cepat!shahriman abu bakar wrote: bangau patut la sumardi slalu lambat prep...tunggu kauabis mandi rupanya.--- Mohd Misnan wrote:> hezeri samsuri wrote:> > > > > > Aku pernah pakai sabun taharah tu. Anak aku kena> rashes sikit. Memang > > berkesan la, dgn kuasa Allah, sembuh la anak aku.> It is very the cooling > > la the sabun. Tapi jangan la korang buat main> pulak sabun tu mcm kat > > maktab dulu.> > Hmm, may be nak cuba try test gak .. ada sesiapa yg> kat UIA tu jadik > agen Taharah tak? Anak saya ada alergy, habis jari2> dia kena something > yg Dr kata chronic eczema.> > Korang buat apa sabun masa kat maktab dulu? curious> gak ..>

No comments: